Sprawdź jak pozbyć się tłuszczu z brzucha przed wakacjami

Zastanawiasz się jak pozbyć się tłuszczu z brzucha? Wiosna to najlepszy moment na znalezienie odpowiedzi na to pytanie. Sprawdź, jak skutecznie pozbyć się tłuszczu z brzucha i to jeszcze przed wakacjami.

Redukcja tkanki tłuszczowej

Podstawą diety na redukcję tkanki tłuszczowej jest ograniczenie ilości kalorii dostarczanych do organizmu. Po pierwsze zapobiega to odkładaniu nowej tkanki tłuszczowej, a po drugie motywuje organizm do wykorzystania tej tkanki, która została zakwalifikowana jako nadprogramowa. Ale ograniczenie kaloryczności nie może odbywać się kosztem jakości. Odpowiedzialnie przygotowana dieta redukcyjna powinna być pełnowartościowa, zbilansowana i powinna składać się z pięciu posiłków, a ostatni powinien być zjedzony na około 3 godziny przed snem (tyle samo, wynosi przerwa między posiłkami w trakcie dnia). Poza dietą, redukcja tkanki tłuszczowej oznacza również aktywność fizyczną, a na zwiększenie efektywności podjętych działań, znaczący wpływ ma odpowiednia suplementacja.

butelka wodyPij więcej płynów

Wypijanie minimum 1,5 litra wody mineralnej bez żadnych dodatków plus drugie tyle w postaci herbat i naparów ziołowych bez cukru, świeżych soków i zup warzywnych i owocowych to od dziś podstawa. Wyeliminuj napoje gazowane, dosładzane, wszelkie „energetyki” i wody smakowe (mogą zawierać więcej cukrów niż niektóre słodycze!). Więcej o właściwościach energetyków w artykule https://www.polskieradio.pl/10/483/Artykul/887953,Energetyki-pijesz-za-duzo-Moga-cie-zabic .

Ćwiczenia na pozbycie się tłuszczu z brzucha

Regularność to podstawa. Najlepiej jest ćwiczyć trzy razy w tygodniu, średnio po godzinie. W takim wymiarze czasowym tkanka tłuszczowa zaczyna się spalać, a Ty nie przeciążasz organizmu. Najefektywniejsze są ćwiczenia o średnim stopniu intensywności, czyli na poziomie cienkiej warstwy potu na skórze i lekkiej zadyszki. Na spalanie najlepsze są: pływanie, aerobik, jogging, jazda na rowerze/orbitreku, a w modelowaniu mięśni niezastąpione są brzuszki. Możesz też wybrać opcję ćwiczenia codziennie: rano 15 minut aerobiku a do tego pływanie dwa razy w tygodniu plus jogging/rower, też dwa razy w tygodniu.

Dodaj komentarz